Krótko, zwięźle i interesująco
Zastanów się przez chwilę. Czy sam produkt, jakikolwiek może Cię przekonać ? Czy opis, dobra reklama, mają wpływ na Twoje decyzje ? Zazwyczaj właśnie tak jest. Dlatego opisy wykorzystuje się nie tylko w produktach, które mamy na wyciągnięcie ręki, ale również i tam, gdzie spotykamy je najczęściej – czyli w sieci.
Wykorzystuje się do tego opis meta. Tak zwany meta description niekoniecznie ma duże walory jeśli chodzi o pozycjonowanie strony. Natomiast chwytliwy, ciekawy opis w wielu przypadkach sprawia, że to właśnie na taką stronę zaglądają potencjalni klienci, czy subskrybenci.
Niby proste, ale jednak ile warunków trzeba spełnić, aby był to taki opis, jaki jest nam właśnie potrzebny. Ciekawy i wciągający czytelnika coraz dalej, ale… no właśnie, musi przecież zawierać proste, podstawowe informacje o tym, co dany internauta znajdzie na stronie. Poza tym, musi być to na tyle przekonujący tekst, żeby jednak ktoś pomyślał sobie,, hmm.. muszę to przeczytać ” i zajrzał na naszą stronę.
Co jest największą trudnością? Chyba to, że wszystkie te warunki musimy zmieścić w 155 znakach. Wbrew pozorom, to nie lada wyzwanie. Potrafisz to zrobić?
Najnowsze komentarze