Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on sie 30, 2017 in Imprezy i eventy, Ślub i wesele |

Organizacja wesela – kłopot czy super zabawa? Sala bankietowa – organizacja imprez Poznań

Wiosna, jak każdy wie, to początek sezonu na spotkania rodzinne czy imprezy integracyjne. Maj obfituje w komunie, czerwiec – wrzesień z kolei w wesela. A jak wesela to i wieczory kawalerskie czy panieńskie. Tempo dzisiejszego życia powoduje, że nie wielu z nas zwyczajnie nie ma czasu na zorganizowanie takiej uroczystości albo woli powierzyć to na ręce doświadczonych fachowców.
Zaplanowanie imprezy o nie byle jakie zadanie. Trzeba posiadać multum umiejętności: od kreatywności, pomysłowości, po siłę przebicia aż do roli etatowego psychologa. Nie wystarczy wpisać w wyszukiwarce np.: „organizacja imprez Poznań” z nadzieją, że wyskoczy nam poradnik jak zorganizować dane wydarzenie krok po kroku. Tutaj trzeba znacznie więcej. Skupmy się np. na weselach. Po pierwsze: sala bankietowa. Rezerwacja co najmniej 2-3 lata przed np. weselem, 1-2 lata przed Komunią Świętą. Fotograf – podobnie, DJ lub orkiestra na wesele – tez z wyprzedzeniem co najmniej 2 letnim. Chyba, że mamy jakiegoś znajomego lub zaryzykujemy na osobę będącą fotografem z zamiłowania ogłaszającą swoje umiejętności na różnych forach.

 

Do tego dochodzą różnego rodzaju dekoracje, zaproszenia, menu, suknia, garnitur, samochód którym państwo młodzi pojada do ślubu itp. Kto nie miał wesela tego nie zrozumie.
A co jak już to wszystko mamy: sala bankietowa zarezerwowana, DJ umówiony, fotograf zaklepany, samochód wybrany? Teraz trzeba wybrać kolorystykę wydarzenia. Dobrać odpowiednie dodatki, ustroić kościół, salę weselną, dobrać odpowiedni kolor zaproszeń czy nawet elementów garderoby Panny Młodej czy Pana Młodego. Nie zapominajmy jeszcze o tym, że z pewnością wyskoczy nam coś jeszcze w trakcie organizowania, coś niespodziewanego o czym zapomnieliśmy czy co wyskoczyło „nagle” jak np. poplamiona sukienka w dniu ślubu, awaria auta dzień przed weselem itp. Takich sytuacji praktycznie nie da się uniknąć. Ale dobrze jest mieć w takich sytuacjach obok kogoś, kto poleci po zapasową parę rajstop, załatwi szwagra mechanika czy ekspresowo wywabi plamę na sukience. W tej roli zazwyczaj występują świadkowie. Wybierając Starszych należy brać pod uwagę w/w cechy.
Jak już wspomniałam na początku, wiele par młodych decyduje się zatrudnić wyspecjalizowane osoby zajęcia się wszystkimi wcześniej wspomnianymi „problemami”. Organizacja imprez to w dzisiejszych czasach bardzo dochodowy interes. Państwo młodzi mogą spokojnie cieszyć się zbliżającym się najważniejszym dniem ich wspólnego życia podczas gdy ktoś inny bierze na siebie odpowiedzialność za zorganizowanie tego dnia.