Tydzień z życia konsultanta ślubnego – praca marzeń ???

Tydzień z życia konsultanta ślubnego – praca marzeń ???
Tydzień z życia konsultanta ślubnego – praca marzeń ???

Zawód konsultanta ślubnego często jest nie do końca rozumiany przez pary, które zawierają związek małżeński. Zdarza się, że zgłaszają się do nas osoby, które mylą agencję ślubną z firmą florystyczną. Nie zaprzeczamy, że jesteśmy w stanie polecić sprawdzonych usługodawców, ale sami dekoracji kwiatowych nie wykonujemy. W dniu przyjęcia chcemy skupić się na Parze Młodej oraz koordynowaniu wszystkich usługodawców. Oczywiście jesteśmy bazą inspiracji i pomożemy w ustawieniu winietek, przygotujemy tablice rozmieszczenia gości, ustawimy słodki stół, przygotujemy koszyczki SOS, zapakujemy prezenciki dla gości… ale kwiaty zostawimy specjalistom 😉

Chcielibyśmy opisać Wam typowy tydzień z życia konsultantów ślubnych agencji Wesele po Podlasku.

Sobota

8.00-9.30 – tworzenie planu rozmieszczenia gości na podstawie informacji otrzymanych przez parę. Zaznaczenie osób z dietą oraz dzieci.

10.00 – 10.30 – wystawianie faktur/ porządkowanie dokumentacji. Posiadamy dodatkowe zajęcie jakim jest uzupełnianie wszelkiej dokumentacji/wystawianie faktur, ale macie pewność, że działamy legalnie.

10.30 – 11.00 – zamówienie topperów na tort oraz napisów MR & MRS

12.00 – wizyta w jednym z białostockich obiektów weselnych. Szukaliśmy obiektu na przyjęcie weselne naszej pary.

14.00 – wizyta w obiekcie, w którym za dwa tygodnie koordynujemy przyjęcie weselne. Ustalenie szczegółów naszej pracy.

15.00 – wizyta w sklepie papierniczym

16.30 – rozmowa telefoniczna z parą, u której będziemy przeprowadzali koordynację dnia ślubu za dwa tygodnie

19.00 – praca nad zleceniami – typowanie obiektu, motywu, aktualizacja scenariusza dnia ślubu

Niedziela

do 14.00 czas wolny 🙂

14.00 – spotkanie z Parą, u której za tydzień będziemy koordynowali przyjęcie weselne

15.00 – wizyta w obiekcie oraz stworzenie zarysu sesji stylizowanej

18.00 – praca nad szczegółami ślubów, które będziemy koordynować za tydzień.

Poniedziałek

9.00 – stworzenie oferty usługodawców dla pary, której przyjęcie będziemy koordynować za trzy tygodnie

11.30 – spotkanie w Manufakturze Cukierków i rozmowa na temat współpracy

12.30 – spotkanie w Salonie Sukien Ślubnych

13.30 – 15.30 – sesja zdjęciowa pod Operą do nowego projektu

15.45 – 16.30 – spotkanie w parą w kwiaciarni i ostateczny wybór kwiatów i dekoracji

18.00 – spotkanie z parą i dj, których ślub będziemy koordynować

19.30 – praca nad zleceniami, rozpisanie zadań na cały tydzień, zatwierdzenie papeterii

Wtorek

10.00 – zakup niezbędnych elementów na przyjęcia weselne

11.00 – spotkanie w obiekcie wraz z florystką – ustalenie ostatecznej dekoracji

14.00 – spotkanie z parą i podpisanie umowy

15.00 – wizyta w sklepie papierniczym

16.00 – praca nad zleceniami

18.00 – odbiór papeterii i wizyta z parą w Selgrosie – pomoc przy wyborze alkoholu

21.00 – praca nad zleceniami

Środa 

9.00 – typowanie lokalizacji, zbieranie ofert z obiektów

13.00 – wizyta w obiekcie – ostatnie przygotowania przed koordynacją

14.00 – Zakup zimnych ogni dla naszej pary

17.00 – chwila relaksu

20.00 – odbiór rzeczy od Pary na przyjęcie weselne

21.00 – przygotowanie koszyczków SOS na sobotni ślub

22.00 – pakowanie orzechów na prezenciki dla gości oraz sprawdzenie poprawności winietek i rozmieszczenia gości przy stołach

Czwartek

10.00- 12.00 – sprawdzenie poprawności papeterii na piątkowe przyjęcie weselne oraz kontakt z pozostałymi parami w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat ich dnia ślubu

13.00 – wizyta w obiekcie i rozstawienie winietek oraz umieszczenie podziękowań na prezentach dla gości

18.00 – przygotowanie scenariusza dnia ślubu dla Pary, która ma wesele za tydzień  oraz zatwierdzenie papeterii, praca nad zleceniami

Piątek

9.40 – odbiór kompozycji  z Kwiaciarni oraz dostarczenie jej do Świątyni

10.30 – zakup malin na specjalne życzenie Panny Młodej

12.00 – odbiór kompozycji na stół Pary Młodej, flower boxów na podziękowania i dostarczenie do obiektu

13.00 – sprawdzenie winietek, dopilnowanie umieszczenia balonów z helem i wszelkie inne prace związane z koordynacją i przygotowaniami

14.40 – koordynacja dnia ślubu w Cerkwi oraz w obiekcie

Sobota

9.30-  odbiór kwiatów, butonierki i wianka oraz dostarczenie dla Panny Młodej

10.00- odbiór win i pozostałych elementów od Pary Młodej

10.10 – odbiór pączków

10.30 – odbiór flower boxów

11.00 – przyjazd do obiektu

11.15 – jedna osoba wraca do Białegostoku w celu napompowania balonów z helem i umieszczeniu ich na drodze do obiektu, aby goście nie zabłądzili 😉

11.00 – przygotowania do przyjęcia i ceremonii na świeżym powietrzu oraz koordynacja dnia ślubu

Niedziela

10.00 – odbiór bukietu i butonierki na sesję stylizowaną

11.00 – przyjazd do obiektu w celu wykonania sesji stylizowanej

11.00 – 14.00 – wykonanie sesji stylizowanej, która była nagrodą w konkursie organizowanym przez naszą agencję.

14.00 do wieczora – czas wolny.

Fot. Anna Wiśniewska

Przedstawiliśmy Wam tylko jeden tydzień. Każdy jest zupełnie inny i każdy uczy nas nowych rzeczy. Pracy jest dużo, jednak satysfakcja jest jeszcze większa. Czasami brak nam wolnego czasu, ale rozumiemy, że na sukces trzeba zapracować.

Pamiętajcie, że praca wedding plannera to również bycie na bieżąco z trendami, przeglądanie stron z inspiracjami, ciągłe spotkanie z parami oraz usługodawcami. Jesteśmy również tego zdania, że musimy być widoczni w sieci, aby zaistnieć 😉 Wiąże się to z dodatkową pracą, ale uważamy, że warto 😉

Jak wygląda koordynacja dnia ślubu – dowiecie się niebawem. Zdradzimy Wam godzina po godzinie co robimy i dlaczego warto rozważyć możliwość zatrudnienia konsultanta ślubnego.

Czy zawód jest pracą marzeń? 

Uważamy, że zdecydowanie tak 🙂 Lubimy to co robimy i sprawia nam satysfakcję fakt, że nasze pary są zadowolone.

 

Dodaj komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.